loading...
معرفی و دانلود آهنگ های ستار
سهیل بازدید : 379 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

معرفی آهنگ های فریب ـ عاشق ـ از تو خوندن

 

 

ترانه فریب : ترانه ای کمیاب و استثنائی که فوق العاده زیباست .

آهنگساز : واروژان

ترانه سرا : محمدعلی شیرازی

تنظیم کننده : واروژان

از فریب بی شمار زندگی ، آخ که باختم در قمار زندگی      
ذره ذره ، قطعه قطعه ، سکه سکه ، زندگیمو دادم از کف تکه تکه     
توی خواب بی خیالی ، غوطه خوردم دست آخر ، هستی باختم
هر چی داشتم ، هر چی کاشتم ، هر چی گفتم ، بی خبر در مستی باختم

آرزویی مانده در سر ، آرزوی یک قمار تلخ دیگر
با تمام خستگی ها ، می نشینم تا ببازم برگ آخر
توی خواب بی خیالی ، غوطه خوردم دست آخر ، هستی باختم
هر چی داشتم ، هر چی کاشتم ، هر چی گفتم ، بی خبر در مستی باختم

 دانلود ترانه فریب

دانلود ترانه فریب (لینک کمکی)

 

 

ترانه عاشق ( آلبوم شازده خانم ) : جز ترانه های عاشقانه و بسیار زیبا که امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرید .

آهنگساز : ناصر چشم آذر

ترانه سرا : ژاکلین

تنظیم کننده : منوچهر چشم آذر

کاش بدونم از کدوم جاده میای ، تا دو تا دستامو دروازه کنم
گریه ها مو سر بدم رو دامنت روی سینت نفسی تازه کنم
کاش بدونم از کدوم جاده میای تا بشینم لحظه‌ها به انتظار
دوتا چشمام فانوس جاده بشن تا ببینی‌ جاده‌ها رو در شب تار

عشق من بیا که اینجا بی‌ تو موندن نداره ، بیا تا غصه بمیره منو آروم بذاره
زندگی‌ بی‌ تو یه زندونه برام ، کاش بدونی عمر من مثل یه مهمونه برام
کاش بدونم از کدوم جاده میای ، تا بشینم لحظه‌ها به انتظار
دوتا چشمام فانوس جاده بشن ، تا ببینی‌ جاده‌ها رو در شب تار

کاش بیای تا با صدای قلب تو ، جون بگیرم عمر رو اندازه کنم
از دلم غصه رو بیرون بریزم ، با یه بوسه نفسی تازه کنم
کاش بدونم از کدوم جاده میای ،  تا بشینم لحظه‌ها به انتظار
دوتا چشمام فانوس جاده بشن ، تا ببینی‌ جاده‌ها رو در شب تار

دانلود ترانه عاشق

دانلود ترانه عاشق (لینک کمکی)

 


ترانه از تو خوندن ( آلبوم شازده خانم ) : یکی دیگر از ترانه های قدیمی و زیبای ستار .

 

آهنگساز : صادق نجوکی

ترانه سرا : محمدعلی بهمنی

تنظیم کننده : خسرو پیشکاری

شبا تو زمزمه هاي ميخونه ، هر كي از تو ميخونه خوب ميخونه
خوب ميخونه
هر كي از تو ميخونه غم تو صداشه ، غمي كه خوبه توهر صدايي باشه
غمي كه تا نباشه صدا صدا نيست ، اين همه زمزمه تو ميخونه ها نيست

شبا تو زمزمه هاي ميخونه ، هر كي از تو ميخونه خوب ميخونه
خوب ميخونه
ميگن عاشق يه صداي ديگه داره ، عاشقي حال و هواي ديگه داره
ميخونم تا همه باور بكنن ، از تو خوندن يه صفاي ديگه داره

قصه ای خواب و خیالی مگه تو ،آرزوهای محالی مگه تو        
واسه هر سری یه سودایی داری ، سرنوشتی مگه فالی مگه تو 
 

دانلود ترانه از تو خوندن

دانلود ترانه از تو خوندن (لینک کمکی)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ ستار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 2,071
  • بازدید سال : 18,180
  • بازدید کلی : 817,760