loading...
معرفی و دانلود آهنگ های ستار
سهیل بازدید : 203 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (1)

 معرفی آهنگ های شب ویرونی ـ فاتح ـ یکی به شکل خود من

 

 

 

ترانه شب ویرونی ( آلبوم صدای بارون ) : اگر عزیز از دست رفته ای رو دارید این آهنگ بدجوری به دردتون میخوره !

آهنگساز : فریدون خشنود

ترانه سرا : اردلان سرفراز

تنظیم کننده : فریدون خشنود

اون که تو یک قمار تلخ عمرشو باخت و پوسید
اون که تو پیله ی سکوت تار شکستن تنید
به اولین دقایق آسودگی رسیده
به قیمت یه عمر عذاب آسودگی خریده
امشب شب ویرونیه ، کوه بزرگ درده
کسی که یک عمر سوخت و ساخت ، مهمون خاک سرده
مهمون خاک سرده

یه سایه بون داشت و یه سقف اما چه زود خراب شد
دار و ندارش هر چی بود یکی یکی بر آب شد
پشت به گذشته کرد و باز قصه ی تازه ای ساخت
عاشق شد و تو این قمار دار و ندارشو باخت

حتی اگه هزار دفعه آدم به دنیا بیاد
انگار که سرنوشتشو از پیش نوشتن براش
حتی اگه یه شب تو خواب آسودگی رو خواب دید
روز مصیبت ، روز درد ، روز عذابه فرداش

دانلود ترانه شب ویرونی

 

دانلود ترانه شب ویرونی (لینک کمکی)

 

 

ترانه فاتح : ( آلبوم شام آخر ) ترانه ای استثنایی و ماندگار که فوق العاده زیباست .

آهنگساز : منوچهر چشم آذر

ترانه سرا : ایرج جنتی عطایی

تنظیم کننده :  منوچهر چشم آذر

در دل کوه غرور ، بر سر قله دور
قلعه ای از فولاد ، قد کشیده سوی نور
کسی از این همه مرد ، دستی از این همه دست
فاتح قلعه نشد ،  نه به تدبیر و نه زور

روح من آن کوه است ، دلم آن قلعه سخت
که ندارد به درون ترس شکست
هر دم از جوشش خشم ، یا غم و کینه و مهر
می رود برج دلم دست به دست
آه ای عشق و امید ، ای فاتح
فتح کن قلعه فولاد دلم
دلم از کینه و نفرت پوسید
برس ای عشق به فریاد دلم

دانلود ترانه فاتح 

دانلود ترانه فاتح ( لینک کمکی )

 

 

ترانه یکی به شکل خود من ( آلبوم شام آخر ) : یکی دیگر از کارهای مشترک ستار و زلاند و سرفراز که اثری جاودانه خلق کردند .

...

آهنگساز : فرید زلاند

ترانه سرا : اردلان سرفراز

تنظیم کننده : آندرانیک

از اونور شبای خیس ، از اونور پنجره ها
از همه ذرات زمین ، از همه حنجره ها
یکی به شکل خود من ،  همیشه دنبال منه
از همه جای همه جا ،  اسم منو داد می زنه

اون که محبت هنوزم براش هوای نفسه
مرگمو باور نداره ، می خواد به دادم برسه
اون که هنوز سنگ نشده ، همون من  ساده دله
همون دهاتی نجیب ،  نه این من بی حوصله

همشهری عزیز من ،  همزاد ساده دل من
گذشته از علاج تو ،  درد من و مشکل من
مشکل من خود منم ،  منم که با من دشمنم
نه اهل اون ده عزیز ،  نه اهل شهر آهنم

وقتی که راهی می شدم کاشکی پاهام می شکست
یا کاشکی کوله بارمو هیچ کسی هرگز نمی بست
راهی آبادی شدم ،  ویرونیمو اینجا دیدم
سوختم و فریاد کشیدم ، آب شدم و هی چکیدم
اگه هنوز فکر می کنی ،  با تو رفیق سفرم
نجیب و خوبم مثل تو ،  بیا از اینجا ببرم

دانلود ترانه یکی به شکل خود من

دانلود ترانه یکی به شکل خود من (لینک کمکی)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/09/20 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

من با آهنگ فاتح خیلی حال میکنم
باهاش اشک هاریختم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ ستار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 2,096
  • بازدید سال : 18,205
  • بازدید کلی : 817,785