loading...
معرفی و دانلود آهنگ های ستار
سهیل بازدید : 381 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

معرفی آهنگ های صدای زنگوله ها ـ گل سنگم ـ تعظیم

 

ترانه ی صدای زنگوله ها ( آلبوم صدای بارون ) : بی شک یکی از ماندگار و زیباترین آثار ستار همین ترانه است .

آهنگساز : فریدون خشنود

ترانه سرا : لیلا کسری

تنظیم کننده : فریدون خشنود

شترا زنگوله دار ، بارشون گندم و جو
توی جاده های سرد ، ساربون جلو جلو
گل گندم گل یاس ، به موهای دخترون
تو خلوص لحظه ها ، نمیاد اسم خزون

نم نم بارون و بوی یونجه زار ، بره ها رو علفای بی قرار
عاشقای مهربون دهکده ، گل و گلدون می برن خونه ی یار

چه غروبا چه غروبا ، که تو یونجه زار خیس
هوس عاشقی و مستی و می کرده دلم
چه شبا تو مهتابا ، رو گندما تو سبزه ها
از غمت دلی دلی دلی دلی کرده دلم

شترا زنگوله دار ، بارشون گندم و جو
توی جاده های سرد ، ساربون جلو جلو
گل گندم گل یاس ، به موهای دخترون
تو خلوص لحظه ها ، نمیاد اسم خزون

هنوزم زنگوله ها  زنگوله ها ، توی جاده های دور صدا میدن
هنوز اون سقفای گرم کاه گلی ، بوی مهربونی و وفا میدن

چه غروبا چه غروبا ، که تو یونجه زار خیس
هوس عاشقی و مستی و می کرده دلم
چه شبا تو مهتابا ، رو گندما تو سبزه ها
از غمت دلی دلی دلی دلی کرده دلم 

دانلود ترانه صدای زنگوله ها

دانلود ترانه صدای زنگوله ها (لینک کمکی)

 

 

ترانه ی گل سنگم ( آلبوم دلتنگی ) : ترانه ای قدیمی و بسیار زیبا که بعدها توسط هایده و امل ساین ( خواننده ی ترک ) بازخونی شد .

آهنگساز : انوشیروان روحانی

ترانه سرا : بیژن سمندر

تنظیم کننده : انوشیروان روحانی

گل سنگم گل سنگم ، چي بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابي ، سردم و بي رنگم
گل سنگم گل سنگم ، چي بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابي ، سردم و بي رنگم

همه آهم همه دردم ، مثل طوفان پر گردم
باد مستم كه تو صحرا مي پيچم دور تو مي گردم  
گل سنگم گل سنگم ، چي بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابي ، سردم و بي رنگم

مثل بارون اگه نباری ، خبر از حال من نداری
بي تو پر پر ميشم دو روزه دل سنگت برام مي سوزه
گل سنگم گل سنگم ، چي بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابي ، سردم و بي رنگم

دانلود ترانه گل سنگم 

دانلود ترانه گل سنگم (لینک کمکی)

 

 

ترانه ی تعظیم ( آلبوم صدای بارون ) : این ترانه هم همانند دیگر کارهای ستار بسیار جذاب وشنیدنی است .

آهنگساز : فریدون خشنود

ترانه سرا : لیلا کسری

تنظیم کننده : فریدون خشنود

من می خواستم برسم توی حرفات به صدا
به الفبای نجیب واسه ی ذکر دعا

من می خواستم برسم به همه کنایه ها
به حقیقت تنت ،  تو تموم سایه ها
دل من دل من ،  دیگه تسلیم تو بود
با حقارت تنم دل به تعظیم تو بود
من می خواستم برسم ،  به تو خوب توعزیز
تا یه سایه بون بشی ،  واسه من وقت گریز

نتونست پر بکشه نفس خسته ی من
به صدات نمی رسید لبای بسته ی من
من فقط یه بی نصیب ،  من فقط یه دردمند
با حقارت تنم ،  پیش معراج بلند


واسه ی شنیدنت ،  من باید پاک بشم
تو مسیر بودنت ، من باید خاک بشم
تو مسیر بودنت من عاشق یه اسیر
مثل عابرهای مست مثل برده های پیر
بودنم به چشم تو ،  مثل نامه یا یه خط
شایدم گنگ و غریب ،  با یه انشای غلط

دانلود ترانه تعظیم

دانلود ترانه تعظیم (لینک کمکی)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ ستار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 2,024
  • بازدید سال : 18,133
  • بازدید کلی : 817,713